Thursday 24 May 2007

lost item

merintih dlm BM sedap sket...

aku kehilangan bateri extra canon ixus 60 ciplak berharga rm60 di bangunan sultan abd samad. tulahhh, aritu aku ngn amy menggedik2 kt bangunan tu. kitorg amik gambar kt kandang pesalah, berlakun mcm penjenayah kt mahkamah. main2 mic kt situ. amik gambar corridor, amy plak berlakun jd hantu kt situ... mase tu la bateri tu dah kong, aku gi tukar, pastu tak terus masuk bag... letak kt riba. bila dah habis menggedik2, aku terus bangun. tak sedar plak bateri tu tergolek. pastu amik gambar lg kt menara dia sebelum balik. dekat pukul 9 mlm kut, aku nk charge bateri tu... carik2 dah tade... waaa sedey... igt nk pegi sane blk carik... tp aku rs dah takde...




sejurus selepas amik gambar ni la, bateri aku hilang... sadissss...

pengajaran: jgn tergedik2 kt bgnan sultan abd samad... kan dah hilang bateri camera

2 comments:

Anonymous said...

padan muke.. tu la begedik2 lagi kat saner.. dgn hajah amy plak tu.. rasakan balasannya!!!

im_shy said...

alahhh... awak jugak yg ajar saye menggedik2, usop...